Followers

Monday, March 23, 2009

Wenduuu kat my son..

Walaupun baru tinggal kan Haziq kurang 1 jam di kg semalam...aku da merinduiiii dia. Ini merupakan pertama kali nyer kami tinggalkan Haziq dikg..dgn request by my sister. Memandangkan kakak aku masih on MC di kg bersama anak buah aku tu sekali..so ramai orang sikitlah dirumah kg tu. Lagipun Haziq ada kawan lah...so tidaklah dia main sorang2. Haziq mmg rapat sungguh dgn sepupunyer tu. Sedih2 mmg sedih rasanyer aku ni...tak pernah berpisah lama dgn buah hati aku tu...but emak abah pun nak Haziq tinggal kg. Tapi esok hari selasa kakak aku ada check up di hospital...so di bawakan sekali anak aku tu utk dipulangkan semula. Maknanyer 2 malam lah aku tidor tanpa Haziq..mmg malam td terasa sgt sunyiiii kat umah..whuaaa...Ialah kan...Haziq tu bukan milik aku dan En Hendra saja...tapi dia milik ramaiii lagi...aku pasrah..

Hhahahahhah...cuba tekaaa apa ituuu....????


Memandangkan aku cukup sempoiii hari jumaat lepas...pakai seluar slack lembut hitam + tshirt hitam + kot <---suka hati jea kan...
So hari ni aku pakai cukup kemas ala2 sungguh orang opis2 gitu...hahahah...kurung pahang merah (baju raya tahun 2008)...kirenyer semua nyer merah + pink.

3 comments:

YanDarwisy said...

rindulah pulek...anak kan? kalau yan pun meraung jugak. sabo yer... sabor...

Ms Haslina said...

tu lah Yan...nama pun anak..kan...
terima kasih...

:: Wiween :: said...

weeeeeeeee makin tomei haziq kak! huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails