Followers

Tuesday, March 31, 2009

counter and PICC..

Aku mmg rajinnn ambil gambar rating ni kat blog aku. Cantik kan nombor2 yg aku amek. Salah satu nombor2 tu ialah tarikh birthday aku...heheheh. Sungguh macam tak de kerja jea aku ni...kan..kan..

Semalam petang dari jam 2.30 until 5pm gitu aku pi PICC diputrajaya tu. Ada talk utk IPTS mengenai research@penyelidikan yg disampaikan oleh Prof Emeritus Dr. V. Navaratnam. Aku ni mengganti orang lain sebenarnyer. Ada 3 orang termasuk aku pergi mendengar talk tersebut. Picture atas tu cenderahati given utk peserta yg hadir. Pehhh dasatkan talk anjuran dari pihak kerajaan..talk yg tak sampai satu hari pun..tp cenderahati punyalah mahal <-- aku rasalah. Dibawah pula makanan lepas talk tu habis. Aku suka roti jala dan kuah kari ayam tu...sedappp.. Kuih2 pun sedap..cuma mee hoon tu aku tak habis..manis la pulak rasanyer. Cafe disitu mempunyai pemandangan yg sungguh cantik. Nampak tasik2 di putrajaya..ialah kan..PICC ni kan diatas bukit.

6 comments:

LuVidA^^ said...

nmpk bes je kueh2 itu
:D

Eliss said...

gomen budget tinggi..biasalah..hiks :D

A.H.A.D said...

kalo gi training ke seminar ni yg sdpnye makanlaa hehe

Ms Haslina said...

dik luvida ~ a'ah kuih2 melayu tu mmg sedapp..

eliss ~ tu lah pasal kao...high class jea aku tgk cafe tu..

gee ~ ahhhahhh..mmg pun...part MAKAN lah yg terpaling best..

maidatul said...

kalo tak guna duit tu rugi lak sbb da ade dlm budget...tp syokkk ler meriah sungguh...

Ms Haslina said...

akma ~ hehhehe...jgn kecik hati dik...

mmg meriahlah jugak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails