Followers

Friday, March 6, 2009

balik kg ari tu..

My new picture..masa balik kg baru2 nie. Alhamdulilah da ok da keadaan muka aku..tp area kat hidung belah kanan tu masih lom fully cure lagi. Perlu ambil masa lagi utk pulih...lagipun aku still makan ubat dan vitamin serta tinggal sekali lagi utk pi terapi.

Tq to my sista sebab bagi hadiah kat Haziq. Kiranyer satu utk Haziq dan satu lagi untuk Aezad. My sista ni klu beli mainan selalu dia belikan juga satu utk Haziq. Tgk lah tu...kejap je diaorang berdua main conteng2...pastu ditarik nyer menda tu macam main kereta..boleh tu...Klu kat umah aku cuma bagi dalam beberapa jam kat Haziq practice tulis2 pastu aku simpan..sebab tahu lah bebudak..klu lelama bagi mainan tu..last2 di tekan2 nyer di mainnyer..rosak pulah screen menda tu. Dulu masa kecik aku pun ada mainan ni..tp idak lah vogue mcm skrang ni rupanyer. Kelakarnyer in the end parent Haziq pulak yg main lukis2 kat situ...tunjuk skill. Ialah klu nak suh Haziq lukis picture cat...semestinyer kita kena tunjukkan dulukan camna nak lukis cat....hik hik..

Lawa tak aku sajer2 amek picture bunga kat kg. Emak aku yg tanam pokok bunga nie. Nama nyer aku tak tahu...

Tgk tu budak kg tu...sebolehnyer dia nak tolak gak menda tu. Masa ni abah dan En Hendra tgk repair @ welding penutup longkang depan umah kg. So kena angkat dan tolak penutup besi tu dari umah ke stor abah di rumah lama. Sibuk2 tu...Haziq nak gak sama2 menolak..last abah pegangkan sebelah troli tu sambil layan Haziq tolak guna dua2 pemegang troli tu..cuba tgk pic abah and Haziq tu. Punya suka dia kerja lasak2 nie. Berpeluh2 dan calar2 kaki Haziq di buatnyer..tpi dia bukan kisah pun...dia sukaaa bangattt...Itu lah punca2 nyer Haziq x nak balik KL klu da balik kg...

Malam ni punya lah sibuk kat umah pandan..umah aku lah...sebab ada tetamu dari SABAH dan dari SINGAPORE. Dah lah rumah bersepah...ialah lepas kuar spital ari tu..aku masih sakit dan MC lagi. Pastu masuk je keja...sepanjang2nyer sampai hari ni asik bzzzz jea..semesti nyer klu da balik umah..idak lah dapat kemas sekemasnyer. Tq too En Hendra my HUBBY sebab amat memahami dan banyak membantu aku dirumah..."luv u banggg..."

4 comments:

Eliss said...

tu bunga kemboja..penah bagik hadiah kat my MIL..nak tanam kat umah tadak tanah..hihihi..nyamannya nampak suasana kampung ko...

Ina Hashim said...

lin,
sukanya akak tgk pic last sekali tu..haziq+atok..nmpk sgtla indah

maidatul said...

syokkknye balik kampung...da lama xbalik nie...jelousnyerrr....

Ms Haslina said...

Eliss ~ ooo iyea kea...kg aku mmg keliling pokok getah jea...tqq..

kak Ina ~ itu lah pasal kak..siap byer2 lagi masa nak pi stor tu..pastu masa byer2 tu x pandang pun..tgn jea lambai kat saya..punyerlah budak kg sungguh Haziq nie...

Akma ~ itu lah pasal...klu part balik kg ni mmg x leh lawan akak lah...mmg akak ni muka balik kg jea..hik hik..
Apa lagi pi lah balik bentong..sure best nyer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails