Followers

Monday, March 30, 2009

story biasa2 jea..

Gambar diatas adalah tidak ada kena mengena dengan post yg aku tulis di bawah....tapi aku suka gambar nie. Gambar kenangan masa mula2 bercinta dengan En Hendra. Saja nak letak picture ni yg diambil pada awal tahun 2005 rasanyer. Masa ni umur aku ialah nak masuk ke 29 tahun pada bulan august nye nanti.

Hari ni mmg syok pi office sebab RELAXXXXXXXXXXX jea. Students tgh mencuti kan diri. Ramai gak yg cuti di office aku hari ni. Sunyi jea...

Ntah aper nak tulis hari ni...ermmm. Memandangkan sabtu ahad baru nie aku dan family bz holiday on the spot..so idak lah membaca berita apa yg terjadi dengan politik negara nie. Yg aku tgk malam td di berita mengenai kawasan bukit selambau ada 15 calon utk bertanding pilihanraya nanti. Terkejut aku dgr berita nie. Apa dan kenapa leh jadi gitu...seingat aku tak pernah jadi gitu selama nie. Pastu di kawasan bukit gantang pulak selain bekas MB perak bertanding juga calon BN ada sorang lagi calon bebas...ermmmm...

Satu perkara lagi..tahniah pada jaguh pecut basikal negara AZIZULHASNI AWANG atas kemenangan pingat perak dalam acara pecut kejohanan dunia semalam di pruszkow Poland. Ini merupa kan pingat pertama pada kejohanan dunia dalam sejarah 50 tahun lumba basikal negara.
Bangga aku dgr berita ini. Tgklah picture dibawah tu..orang nyer kecil jea kan. Tp mampu mengalah kan ramai jaguh2 handalan dunia.













2 comments:

maidatul said...

seronokkan waktu bercinta nie...byk kenangan...

Ms Haslina said...

mmg pun...tp akak bercinta dgn suami kejap jea..dari kenal, bercinta dan nikah dalam masa 3 tahun jea..
:)

bz kea..x de online pun?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails