Followers

Tuesday, March 17, 2009

mara education fair - pwtc..jaga booth

Haaahhha...wlupun kerja manyak...aku tak kira pung...aku nak update blog gak. Lihat2 lah pictures semua itu...gelap kan..ialah spotlight di booth tu menghala keluar..so semesti nyer gambar semuanyer golap jo...Di tambah dgn muka aku yg da berkilat2 gitu...hik hik..Sempat gak jumpa member lama yg da kerja di tempat lain..En S tu...
Hari ahad lepas 15 march 09 bersamaan ulangtahun ke 8 TAHUN AKU BERKHIDMAT DI SINI...alhamdulilah...

Aku kena wat kerja jaga booth di education fair di PWTC dr jam 9am until 6pm. See...kan aku da kata..aku kerja tak da berenti nyer dari selasa lepas until hari nie...mau tak mengamuk2 da kaki aku ni...asik2 disuruh berdiriiiii jea. Punya lah ramai orang hari tu.tgk lah gambar kat atas tu....dan semesti nyer booth aku pung kena serbu gak. Tidak ku tahu ramai rupanyer da tahu pasal kolej ni..ialah kan...aku bkn biasa wat kerja marketing ni..so dunno lah kan.
Alhamdulilah aku amek LRT utk pi situ...klu tidak...conpem sakit hati jea klu nak parking kereta. Mmg tidak ketahuan pun yg MATTA fair tu buat di PWTC, aku ingat menda tu buat di tempat lain...so keampunan orang sana sini..penuh dalam PWTC tu.........Lagi dgn JEWELERY FAIR..lagi EDUCATION FAIR dan ada beberapa fair lagi....jenuhhhh sungguh...
Masa lunch time tu, aku pi makan di food court di MALL tu dgn member...ermmm...dah lah mahal...RM 6.50 utk sepinggan nasi putih + paprik sotong (alahai sotong dalam tin lah pulak..kecikkkkkk jea...pastu x pedas lah pulak...loya jea tekak aku layan lauk tu).
Nak round2 kat situ pun x sempat sebab x leh tinggalkan booth lelama...cian kat orang lain..diaorang nak makan gak. So sepanjang2 hari tu aku mmg jadi cam orang marketing...BERDIRI sesambil hulur pamplet pada orang lalu lalang...dah hulur lagi..dan terang kan pasal asrama, pinjaman, voucher today, 3 credits, diaorang isi borang dan ulang semula semua aktiviti hingga hampir jam 6pm.......sungguh sakit sakit sungguh kaki aku masa sampai rumah..sampai aku minta Haziq tolong bukakan stokin....ada da gunanyer anak bujang mama nie...

6 comments:

YanDarwisy said...

Seronok ya sesekali buat kerja luar. Amboi...senyum meleret yer? Seronok agaknya kerja tu...

Ina Hashim said...

wahhh...jumpa si kirin la pulak ye
dia pun on duty kat booth gak ke

Ms Haslina said...

Yan ~ ok lah juga...sesekali kan...tp kaki amatlah sakit kerana berdiri jea..
:))

Kak Ina ~ tu lah pepagi da jumpa dia...pastu da petang2 baru lah dia dtg lepak kat tempat ktorang...

THIS-IS-SO-FASHION said...

Hi there :)

Just dropping by to say hello and do visit my sales blog. We have Tie Rack scarves from uk. :)

p/s:have a nice day :)

Anonymous said...

waaa.... ader improvement kwn aku nih...:-)

Ms Haslina said...

this is so fashion ~ ok..tq

sheilav6 ~ saper yea niea?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails