Followers

Wednesday, March 18, 2009

story ahad lepas lepas..8 march 09

Antara aktiviti hari ahad 8 march lepas. Kitaorang pi sunway piramid. Makcik aku mencari sandal baru...dia nak sandal BATA gak...leh gitu. Kat s'pore katanyer sandal BATA lain dari kat malaysia..so...sesambil tu leh jejalan kat SP yg baru ni. Lepas jalan sampai sakit kaki..pakcik aku ajak makan SUBWAY...heheheh..mmg pun aku dan En Hendra x pernah sempatnyer makan kat situ. Pictures kat atas tu belah kanan aku nyer...dan sebelah tu ialah En Hendra nyer. So ada empat jenis semuanyer yg telah di order...iaitu beef, tuna, chicken and turker for me...sila ignore kan picture tangan makcik aku tu..diaorang mmg tak sabar nak makan SUBWAY kat malaysia nie sebab mmg diaorang peminat SUBWAY. Ialah kan...kat s'pore menda tu masih non halal. Bagi aku lah..setelah habis makan, ku fikir2...ermmm idak lah minat sgt aku makan menda ni..sebab makan byk2 da macam loya gitu...bagi aku lah..

Malam tu sebagai penutup utk makan malam, sebab esoknyer makcik pakcik aku nie da nak balik s'pore. Kitaorang pi makan di NAM KAU kg baru. Emrmrmmm i love this place...bg aku makanan nyer sedap....Dan fav aku semesti nyer NASI KAPAU..tu tgk picture kat atas tu. Nasi ni hanya nasi putih + telo mata + daging, kacang buncis (ntah apa campurannyer aku tak tahulah)..tp aku mmg suka lah nasi kapau nie. En Hendra hirup tomyam jea. Semua orang da penatttt sebab sehariannnnn berjalan menemankan makcik pakcik aku nie.
Diaorang ni aku da anggap macam mak abah aku sendiri..sebab masa aku study dulu kat JB mmg diaorang lah yg selalu hantar ambil aku dari skudai nun bawa balik s'pore klu ada cuti. Pastu mmg selalu gak hantar makanan...kekadang klu cuti aku mesti tidur rumah diaorang compare dengan pakcik makcik aku yg lain...so bg aku ini lah masa nyer pulak aku membalas budi mereka klu diaorang datang KL. Makcik aku ni adalah adik emak aku.

OKIESSSS...sambung kerjaaaa semula....

7 comments:

Eliss said...

aku penah masuk subway tapi x penah makan...teman kawan aku makan..hikss..nampak mcm menyelerakan..

Ina Hashim said...

meleleh air liur nengok tomyam tu

Ms Haslina said...

eliss ~ ooo...ermm..ikut atas orang lah agaknyer suka atau tidak makan menda tu...bg aku..mungkin tidak fav aku kot..
awat tak makan masa tu?
:))

kak ina ~ yup...tomyam tu mmg cukupppp rasanyer...
;)

YanDarwisy said...

Boleh tak jangan tunjuk bab makan. Aduiiii sedaplah!

Anda telah di Tag. Bukan Smart Tag, tapi Blog Tag! Sila ke blog untuk keterangan. sekian terima kasih!

Ms Haslina said...

yan ~ heheheh...

ooo..iyea kea..tq..insyallah free nanti pi tgk yea...

A.H.A.D said...

wah sdp tu mkn..dh lama xgi subway...

btw, slm knl :)

Ms Haslina said...

Gee ~ salam kenal jugak
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails