Followers

Wednesday, March 18, 2009

panas dgn marking marking paper...

Panas..panas...hangat tul dalam office aku nie..bkan pasal aircond tak sejuk. Aircond baru kan...sejukkkk amat...aku sendiri pun dari pagi td pakai baju sejukk...x minat wehh nak pakai kot company tu...
Yang panasnyer ialah semua orang tgh 'pulunnn' menanda kertas exam. Pastu setiap exam paper hanya diberi masa 3 hari utk menanda dan memberi final mark selepas examination dijalankan. Itu mmg rules dari exam unit. Bayangkan lah bagaimana keadaan kami sekarang nie...klu student sikit ok lah. Tp klu student cecah 200 orang x 4 soalan = 800 jawapan nak di lihat. Bukan satu perkara nak buat dalam masa 3 hari tu. Ada yg kena invilating exam...ada yg sibuk tanda test atau assignment dan kerja2 office yg lain. Macam aku pulak..da lah tak berenti2 kerja dari minggu lepas. Satu paper aku tu da dijalan kan pada hari ahad lepas..tp aku langsung x dapat sentuh pun paper2 tu semua. Sebabnyer aku kena wat itu dan ini...la nie aku tgh tanda test utk fluis laboratory student seramai 50 orang + 9 reports x 6 laboratory testing = 54 reports testing.
Semalam aku da hantar da 2 final results di unit exam. Tinggal lagi 2 lagi final results lom siap. Satu da siap da tadi dan satu tengah buat la nie....ermmmm...

Nak citer lagi..semenjak aku sibuk nie aku tetiba asyik makan chocolate M&M jea..mcm tension gitu...padahal nak diikutkan aku ni bukanlah peminat coklat pung.......aduhhhh.
Lagi semenjak aku sibuk ni aku tgk Haziq mcm da 'jauh' je dari aku...ialah kan...balik2 jea aku da penat...pastu aku tido awal...amat kurang sungguh masa aku bersama dia...cian Haziq..
klu aku nak mesra2 ngan dia pun..nampak dia mcm tak nak jea..merajuk agaknyer..
"maafkan mama yea sayang"

5 comments:

Ina Hashim said...

waduh3x,,,,,,,,3 hari jek????giler ke aper exam unit tuh????

err...bila lin ckp bab M&Ms +haziq merajuk tu...erm...itu tanda2 cam ada isi lam peyut jek...cuba la cek

Ms Haslina said...

kak ina ~ ntah lah kak...saper yg wujudkan rules camtu...
ok gak student utk kelas saya x de yg cecah sampai 50 orang.
cuma makmal jea student ramai...

saya tgh berbendera merah kak...
whuaaa..
:))

Anonymous said...

salam..first time singgah.salam tuan umah dulu :)

maidatul said...

wah byk nak menanda nie...memang panas ler duk menanda jer...da beres nti kena pujuk haziq ler nie...

Ms Haslina said...

abang long ~ selamat datang...selamat menyinggah lain kali lagi yea..

akma ~ tu lah pasal..alhamdulilah malam td da pujuk2 mahu gak dia tido ngan akak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails