Followers

Friday, March 27, 2009

my NAX tgh berehat..

See the picture above...hik hik..kereta yg kucintai da masuk bengkel. ..whhuuuaaa. Terasa kehilangan sungguh sebab da lama keta ni berbakti dgn aku. Perkara ni berlaku pada hari rabu lepas. Memang going to be a long long time kereta aku akan berada di bengkel. Kerana aper ek..kerana kerosakan enjin..camna enjin leh rosak...kerana ermmm. Susah dan panjang sangat citernyer..cukup aku katakan bahawa aku menerima dgn redha atas ujian ALLAH pada aku. La niea aku drive keta ehsan dari my father...keta picisan abah utk pi wat kerja. Abah pulak drive keta yg lain. Tapi seriously aku mmg cukup hati2 drive keta nie...ialah aku kena jaga kepercayaan yg abah bagi kat aku. Tima kasih pada abah sebab sampai aku da jadi emak orang ni..masih berkorban utk anak2. Semoga ALLAH murahkan dan meredhai semua urusan abah..AMIN..

4 comments:

Eliss said...

hr ni aku x drive keta..syoknya ada pemandu..hahahaha

Ms Haslina said...

iyea kea...syok nyer dier...

A.H.A.D said...

byk tul kete abah tu :)

Ms Haslina said...

gee ~ idak lah banyak...
ada 2 buah keta kat kg..satu utk abah pi site..satu lagi wat jalan2..so saya pinjam yg bawa pi site tu jea..
hik hik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails