Followers

Friday, March 20, 2009

concorde kuala lumpur.

View dari room1316 hotel concorde..yg building merah tu ialah Saloma Bistro.

Last last week saturday, sunday and monday (7,8 and 9 march 09), aku lepak2 di Hotel Concorde sebelah Hard Rock Cafe tu. Bukan aku yg tidor situ..tp my auntie and uncle yg tido situ. Memang patut nyer aku leh nyelit sekali tido situ..sebab mmg diaorang ajak pung ktorang sekali. Tapi aku yg menolak..sebab aku nak diaorang leh 'honeymoon'. Ialah kebetulan diaorang dtg tanpa anak2 pun. Selalunyer klu ramai2 yg dtg..mmg ktorang join the club tido dan breakfast sekali di hotel the next day.
Aku rasalah aku tak berapa berminat lah hotel nie...bkn aper lah mcm tak de privacy jea as a house guess kat situ. Bayar mahal2 pung tapi tak syok. Sebab nyer klu malam2 di lounge hotel tu..punya lah kuat gila band kat situ menyanyi dan main muzik. So memalam klu nak hantar makcik pakcik aku balik..kena lah lalu tempat bising tu..i dont like it..ok. Tu belum lagi klu malam minggu dan malam cuti umum hari isnin tu. Hotel ni aku tgk da jadi mcam tempat laluan orang dari HRC ke area disko berdekatan hotel tu. Bayangkan lah..aku dan En Hendra dr parking kereta nak naik hotel punyalah ramai orang lalu lalang kat situ. Amenda nyer lah hotel mahal tapi tak de privacy.........ermmm.
Hhhahahh komplin jea kerja nyer aku nie......

Haziq pulak yg syoknyer..wlupun tak tido situ tapi tiap2 hari tu dia dapat mandi bathtub...suka sungguh dia...sampai tak nak kuar dari situ.

4 comments:

Annette said...

Beautiful pictures. Thanks for sharing.

Eliss said...

aku penah sampai kat saloma bistro tu..kat depan tu laa area ofiz lama aku..hikss..wisma selangor dredging :D

Ms Haslina said...

annette ~ thank you..
:)

eliss ~ ooo pernah kerja kat area KL..tp mesti jamming kan kat area situ..pi keja naik keta ke atau naik putra lrt?...

A.H.A.D said...

aku pun bese menumpang2 ni kalo sedara dtg hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails