Followers

Monday, October 5, 2009

Tired...

Tired nyerrrr.......

Perut kembali lapar semula. Bukan hendak makan nasi pun...cuma hendak makan roti atau yang ringan-ringan sahaja. Tapi roti rotian aku tertinggal dirumah. Sudah sampai office baru perasaan plastic itu tertinggal....whuauaaaa...

Pagi tadi sudah minum secawan air panas di rumah. Akibat jamming masa dekat hendak sampai di office membuatkan aku tidak sempat untuk breakfast berat pagi tadi. So terpaksa direct ke bilik examination sebab perlu ada di sana dalam jam 8.15 pagi gitu. Penat aku cepat-cepat punch card dan terus ke bilik exam. Alhamdulilah ada insan yang baik hati telah selamat menyusun kertas-kertas soalan di atas meja. Terima kasih banyak-banyak..jasa mu akan ku kenang sampai bila-bila. So dekat hendak jam 10 pag tadi aku pergi quick breakfast mee sup di kantin sekejap. Sudah lah kuah nya panas...terkebil-kebil makan cepat-cepat. Lepas itu aku tidaklah letak kuah kicap banyak-banyak sebab aku hendak cepat. Rasa kurengg je kan, makan mee sup layan bodoh gitu...hik hik. Ialah lagipun aku kena hormatlah member bagi aku slip out sekejap untuk makan...kan. Tidak akan lah aku hendak bersuka ria pula di kantin itu.

Habis exam tadi, aku kena balik kerumah sebab En Hendra tidak sihat hari ini. Aku terus pergi beli lunch dan terus drive balik. Sampai rumah terus juga ke klinik. Kecian En Hendra kena cucuk sekali. Lepas habis lunch together di rumah, aku balik ke office semula. Dalam jam 1pm aku selamat sampai di office.

Sebab itu lah im so tired.......pandan indah ----- > bangi -----> pandan indah -----> bangi

Jom layan air panas cicah dengan biskut kering-kering.

6 comments:

LuVidA^^ said...

sian akak tired ye...
da lame x makan biskut kering hehekk...

Ms Haslina said...

tired drive keta ke sana ke mari...

itulah..sodap minum air panas cicah ngan biskut...6 keping akak habiskan biskut...
burp alhamdulilah...

Eliss said...

siannya mak buyung...redhakan sajer..seb baik suami kan..hikss :)

Ms Haslina said...

eliss ~ itu lah...aku mmg gagahkan diri aku hari ini...alhamdulilah ok...
sayang laki kan...

mamaarifakeemaisy said...

huhu..kalo tak peknen pun tired cenggini, apatah lagi peknen..huhu..tumpang tired same..heheh!

Ms Haslina said...

mamalieyna ~ gitu lah kan..isteri mithali...amin...
;)
tapi selalu nyer ALLAH bg lebih lebih kekuatan klu pregnant kan...alhamdulilah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails