Followers

Thursday, October 15, 2009

walk in symposium BOULEVARD HOTEL.


Hari isnin lepas aku dan officemate menghadiri
1st-REGIONAL SYMPOSIUM on Sustainable Construction Materials and Building Systems (SUCOMBS) 2009 di BOULEVARD HOTEL mid valley. Kiranya walk in sahaja pergi sini. Tiada pembayaran dibuat...free.

Rata-rata yang hadir ialah yang mempunyai background architecture, building surveyer, building technologies...everything yang ada kena mengena dengan building and inside building.
Aku sahaja kot yang background civil engineering...hik hik. Tapi tidak salah rasanya untuk menambah ilmu kan. Bidang aku pun termasuk mengenai building but more to design lah.
Tidak perlulah bercerita panjang mengenai isi presentation yang aku dengar itu. Jom sahaja kita melayan pictures makanan masa lunch di tingkat 9 hotel.

Memula aku makan yang ini dulu. Semuanya sedap.

Ini pun sedap. Udang + kentang lecek + seafood ball.

Yang kedua ambil yang lebih berat. Daging itu aku tidak makan..so pergi letak di pinggan officemate aku. hik hik. Nasi pun tidak di sentuh. Kiranya nampak sahaja penuh pinggan itu tapi aku ajak paksa member di sebelah tolong makan sekali.

Sambil itu sempat lagi tengok di luar..ada swimming pool di tingkat 9 tu.

Ini aku rasa sikit sahaja. Harap cawan je comel...isi failed.

Aku sampai di rumah member aku dalam jam 6 lebih gitu. So sesambil tunggu En Hendra datang ambil sempat lah aku mengambil sekeping gambar aku yang masih mampu tersenyum...hik hik..walaupun sebenarnya aku tengah letih.
Satu perkara yang funny lah aku rasa. Memang pagi itu aku rasa perut aku macam kurang nampak lah. Sebab aku pun pakai baju kurung pahang..so macam menyorokkan perut aku sahaja. Rata-rata participants macam tidak perasaan aku ini pregnant.
Tapi masa tengah makan lunch dan lepas makan lunch memang ketara sudah kedepan perut aku itu. So macam kejap ada kejap tidak ada gitu.
Hinggakan masa di surau itu, ada seorang participant tanya aku -

" berisi ke tu?"
" a'ah"

" berapa bulan?"
" 6 bulan lebih dah."

" hah...tak perasaan pun sebenarnya..sebab kecik sahaja perut..kalau saya lah masa itu memang sudah kedepan dah perut itu."

" tapi ini bukan anak pertama..ini tengah pregnant anak kedua."


2 comments:

maidatul said...

itu yang syokk bile perot tak nampak...mcm akma dulu da masuk 8 bulan still naik flight sbb perut kecik...hikhik...

Ms Haslina said...

mmg syok perut kecik..tp part x larat bawa perut tu tetap ada...termengah2 gitu...

naik flight...ooohhh tidak mungkin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails