Followers

Friday, October 2, 2009

Perut buncit?? ----- update

Ermmm...tengah makan LAKSAM, 1st time makan menda ini...UPDATE -->>> SILAP RUPANYA, YANG AKU MAKAN IALAH LAKSA JOHOR (PICTURE BELOW). LAKSAM TU PUN SEBENARNYA AKU TIDAK PERNAH MAKAN PUN.
Pagi tadi ada POT LUCK aidilfitri office aku. So banyak jenis makanan lah yang ada. Aku cuma makan NASI KERABU jea. Itu pun dapat nasi yang warna putih jea, sebab warna biru sudah habis. Leh gitu. Tapi alhamdulilah pertama kali aku dapat makan nasi kerabu hasil tangan pure dari orang kelantan...amatlah sedap..

Laksa Johor (gambar hiasan)

Hik hik, ramai bertanya tentang perut aku yang comel ini. Sebabnya ramai yang tidak tahu aku sedang mengandung kali ini. Lagi pun office aku dengan member-member lama dari school yang berlainan semuanyer sudah jarang berjumpa sebab bangunan tempat mengajar pun sudah berlainan sekarang ini. So bila diaorang ada jemputan hari raya oleh office aku, barulah tahu yang sudah berbadan dua buat kali ke dua.
Bila aku cakap kandungan aku akan masuk 6 bulan, dia orang macam tidak percaya jea. Sebabnya perut aku kecik..katanyer lah. Ntah lah, mungkin sebab aku masih muat untuk berbaju kurung membuat diaorang macam kurang percaya gitu. Hinggakan officemate suka buat lawak mengusik aku dengan mengatakan perut aku ini macam buncit orang banyak makan gitu jea...hik hik. Padahal kesemputan aku bila berjalan sudah cukup untuk membuatkan yang aku ini sebenarnya tidak larat membawa perut.

5 comments:

Ina Hashim said...

akak seumur hidup x penah mkn laksam

Ms Haslina said...

ooo...saya mmg tak pernah makan pun kak...sudah ada gitu...cubalah sikit..tp laksa tetap lebih sedap gitu...

naper akak tak makan laksam?

mamaarifakeemaisy said...

laksam sedap kan...kite pun baru2 jer test2 makan..sedapp.. :)
*tu la ada mmber opis pun perut tecik ke walaupun hampir nk bersalin..huhu..saya dullu boyot! hikhik..

maidatul said...

sedap laksam tuh...dari dulu kini dan selamanye best...tp tgk sapa buat lea...hehhehe...

Ms Haslina said...

mamalieyna ~ hik hik..rupanya hari ini baru tahu yg sy makan hari tu ialah laksa johor..silap gitu...laksam mmg tak pernah makan pung...

ntah lah kan...member2 opis duk wat lawak jea...kt layan je lah...
itu lah kan rezeki masing2..bab perut nie..
:)

akma ~ silap gitu...akak makan laksa johor rupanyer...hik hik..mmg tak pernah pun makan laksam langsung...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails