Followers

Wednesday, July 14, 2010

The A-Team vs Predators


Yup, aku menonton movie ini bersama hubby last Saturday. Dalam keghairahan kerana 1st time pergi Pavillion. Dalam kepadatan orang di GSC Pavillion itu, kami redah juga.
Yang menjadi kurang menarik ialah menonton tanpa pop corn dimulut untuk dikunyah.
Juga tanpa air coke untuk menaikkan lagi kandungan gula dalam darah aku.
Macam tidak kena...kan. Masuk tengok movie dalam panggung dengan tangan yang kosong.
Hendak atau tidak aku layan sahajalah gula hack dan fisherman friend silih berganti.
Hubby pula layan telan air liur...mungkin.
Sempat lagi juga aku muntah sekali di toilet bersih wangi dalam GSC. Aku kan kalau batuk sekali memang parah sekarang ini.

Back to the movie. Erm. aku dan hubby kan duduk seat 3 rows dari depan. Sudah itu sahaja tempat yang ada masa kami pilih/beli tiket.
Faham-faham sahajalah bagaimana keadaannya. Dengan jalan cerita yang tembak sana sini juga dengan predator yang lari sana sini. Dengan juga adegan movie sekarang ini bukan main kejamnya.

Mula-mula itu berpinar mata juga untuk menguasai keadaan. Rasa macam nampak bintang- bintang walhal masa itu baru masuk jam 2 petang..mana ada bintang bangun tidur waktu itu.
Kemudian pelan-pelan kami cuba walaupun macam tidak boleh cuba untuk layan story diam-diam.
Dengan penambahan cerita condition situation kerusi yang empuk dan lebar. Dan kecondongan kerusi kebelakang sedikit ketara..sampai aku rasa macam hendak tidur. Memang sudah designnya begitu.
Boleh masa tengok movie itu aku rasa macam tengah tengok movie di rumah sahaja.

Ceritanya bagi aku hatta layak di panggil so so sahaja.
Sebijik macam cerita predator yang dulu-dulu.
Jadi halimunan ketika memburu, membunuh dengan kejam dan kemudian buat bunyi graaaarrrr.
For me nothing special...sorry to said lah.
Orang lain....aku tidak tahulah. Tapi masa beratur itu, aku memang dengar-dengar juga yang mereka mereka akan pilih movie ini as their third choice kalau 2 filem yang tengah hot masa itu sold out on the time giliran mereka sampai untuk membeli tiket. 
See!!!!

Aaaaaaa, aku suka citer The A- Team ini. Best..kelakar dan memang menjiwai sungguh. Ini memang aku rekomen gitu. Tapi terkejut juga bila bukan Mr. T yang berlakon. Bila sudah menonton, aku suka pelakon yang menjadi Mr T tu. Juga sebab ada Liam Nelson berlakon.
Cerita memang moving fast. Sentiasa hot.
Aku menonton dirumah sahaja cerita ini.

7 comments:

oya said...

a-team sgt best...suke giler..

Eliss said...

lama sungguh aku tak tengok wayang...

Ms Haslina said...

mahira - mmg pun...sukaaa sungguh...

eliss - aku pun kau...plg last masa aku sarat pregnant haifa...siap bawa masuk haziq lagi dalam panggung...alhamdulilah..haziq tidor saja...

Unknown said...

malam ni pun dpt tiket dari nuffnang..tapi suruh anak ajer yang pergi.

org lain dah buat..biler lagi nak buat.kang kena rotan dengan nuffnang kang..

Ms Haslina said...

aduhai kak.....tp saya da link dan jadi follower semua blogger yg terlibat...
;)

mmg akan buat nyer...

Justin Lim Yee Jin said...

Hi kak haslina!
thanks for linking!
I shall return the favor!

Ms Haslina said...

Justin...u are welcome...
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails