Followers

Tuesday, July 20, 2010

Kasut ku baru...

Kasut baru...alhamdulilah

Suka sangat design ini

New Handmade brooch for Kak Naimah

Comelkan stock baru aku. Open for sale

Insyallah tengahari ini pergi pos 2 order ini. From Kelantan and Terangganu

Alhamdulilah alhamdulilah syukur pada ALLAH dengan kurnian rezeki yang diberikan pada kami sekeluarga.
Hari Sabtu lepas aku dapat advanced birthday present kiranya lah. Dari my only sister lah kan. Walaupun dia sahaja bagi aku kasut untuk pergi kerja itu, tapi aku anggap itu hadiah harijadi aku pada bulan depan.
Mula-mula kasut itu kakak beli untuk diri sendiri pada hari Rabu lepas, boleh kemudian dia tidak minat pula. Then dia mesti bagi kat aku lah kan. Malangnya kasut itu sempit sikit. So cuba nasib pergi tukar di Isetan KLCC pada hari Ahad lepas.
And alhamdulilah boleh tukar saiz lain..dan aku cukup puji dengan supervisor yang bertugas pada hari itu. Cukup baik melayan aku.
Thank you sister.

Comel tak brooch kuning itu?. Aku buat malam tadi untuk kakak di office aku ini. Sebab dia loyal customer aku..then aku bagi dia free gift. Thank you to her too.
Comel ke juga purse dari stock baru aku itu?...Bagi aku comel sungguh. Sesiapa berminat boleh tengok stock baru di FB aku. Sila silalah yea.
Kiranya dalam minggu lepas 3 kali dari 3 hari berbeza aku pergi beli stock barang purse/wallet....fuhhhh...
Alhamdulilah..semoga business di permudahkan Allah..amin amin.

p/s Malam tadi aku dan hubby tidur dekat jam 2am, sebab update stock di FB.

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

Alhamdulillah usaha tangga kejayaan! ^_^..cantik!

Ms Haslina said...

alhamdulilah..tq kembali...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails