Followers

Monday, July 19, 2010

Lampam 3 ekor dan Sebarau seekor...

Inilah ikan-ikan yang hubby siang dan bersihkan hari Sabtu lepas. Kan aku da kata...adik aku itu memang kaki pancing. Aku ambil gambar ini di FB adik aku

FB adik. Sempat lagi kakak dia tag untuk promosi wallets...hehhehe

6 comments:

mr`mama said...

nasib baik siang ikan air tawar xde sangat bau hanyir

haslina said...

erm....tp ikan air tawar yg sodap gorengg bersambal cili api...

mr`mama said...

mr`mama x suka 2 ikan ni banyak tulang....

haslina said...

tak suka tak suka..tp da siap disiang dan dikunyit digaram bagai...

Ina Hashim said...

lin masak apa ye ikan2 tu?

haslina said...

semalam tu goreng biasa je kak..tp kakak kata dia nak goreng berlada...

tpppp byk tulang sungguh ikan tu kak...

tppp lagi...sedap dan manis rasanyer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails