Followers

Sunday, July 18, 2010

Makan time

Dua hero yang hanya minum air air + ais. Bukan hendak makan pun.

Talapia masak sweet sour rasanya for BIL

Ayam paprik for hubby

Black peper beef for me

Suon mee for brother

Hubby and brother tengah bincang pasal ikan lampam, sebarau dan apa ntah satu lagi ikan yang brother dapat pancing siangnya. Kaki pancing adik aku ini. Dan semua ikan itu disiang dan dibersihkan oleh hubby sebab semua orang penakut. 
Tq bang

Sister and BIL


Semalam macam biasa, busy. Hehhehe. Saja tinggalkan Haziq di rumah kakak di Puchong sebab dia hendak bermain dan berjumpa dengan cousin kesayangan dia itu. So lepas itu aku, hubby and Haifa keluar. Ada hal gitu kan.
Dalam dekat hendak maghrib baru sampai semula ke rumah kakak. Abang pula seperti yang dijanjikan. Telah menyiang, membersih juga siap letak garam dan kunyit untuk ikan yang agak aku dalam 6 ekor gitu. Besar jugak ikan-ikan itu. Lepas itu bahagi dualah, akak ambil separuh aku ambil separuh.
Adik aku ini memang kaki pancing..itu hasil tangkapan dia pada hari Sabtunya.
Lepas itu kakak ajak makan di kedai ini di Giant Puchong. Dekat sahaja dari rumah kakak.
Makanan di situ memang murah dan sedappppppppp.
Burp..alhamdulilah..terima kasih to my only sister.
Seriously aku lupa nama kedai ini..tapi memang letak dalam Giant lah.

6 comments:

mamaarifakeemaisy said...

Giant puchong n Giant Kinrara lain eh?..hehe..taktau =P..kite on saturday, lunch kt Giant Kinrara ^_^

Ms Haslina said...

sama tu...giant bandar kinrara puchong...hikhik
x de rezeki nak terjumpa kita...kan

Ina Hashim said...

haziq n cousin dia tu mesti jadik best buddies nnti..sebaya

Ms Haslina said...

itulah...nampak mmg rapat pun...

mr`mama said...

perghh..hensemnya mr`mama kat dalam gambar ni...hahahaha

Ms Haslina said...

ye lah cik abang oit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails