Followers

Thursday, October 8, 2009

Free Gifts.


Free gifts gitu.
Kan hari petang sabtu lepas berpeluh-peluh juga kami sefamily pergi survey satu barang ini untuk di beli pada hari ahadnya. Setelah penat driving sana sini di area Pandan indah, Pandan jaya, Maluri dan seangkatan dengan nya lah. Maka pagi ahad tersebut kami setuju hendak membeli barang itu di kedai di Pandan Jaya.... atas alasan aku ialah untuk menolong orang melayu gitu, rezeki yang aku dapat di kongsi dengan orang lain pula..salesman nya budak melayu. Kalau hendak di ikutkan di kedai lain pun ada barang itu...sama sahaja. Dan barang itu selamat di hantar ke rumah pada tengahari isnin lepas.

Semestinya yang syok juga kalau beli barang kan ialah free gifts gitu. Best apa ada hadiah-hadiah percuma ini...kan. Tapi tidaklah sibuk tengok free gifts dulu masa hendak pilih barang itu. Mesti hendak pilih barang yang baik dan elok...lepas itu barulah salesman itu cakap ada free gifts..ok lah..alhamdulilah orang hendak bagi kan.

Hehehe..aku sudah bagi hint pada En Hendra, memandang kan set sudu, garfu dan pisau itu amat lah cantik sekali. Maka tidak lama lagi boleh lah kita masak dan makan western di rumah. Sudah lama tidak masak sendiri western ini macam dulu-dulu itu.

6 comments:

Eliss said...

wah syoknya..aku tadak pisau lagikk ni..hahahaha

Ms Haslina said...

eliss ~ itu lah pasal..part pisau tu yg geram...cantik jea..mmg sesuai utk makan western di rumah...

intan izani said...

cantik lah set sudu ni...

Ms Haslina said...

a'ah intan..macam sayang nak guna gitu....

maidatul said...

mestilah syokkkk dapat gift gitu...bagus3...

Ms Haslina said...

nama pun free..mmg syokk kan..klu dapt lebihhh lagi mesti lagi best...kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails