Followers

Tuesday, May 11, 2010

Tambahan rezeki..alhamdulilah..

sila click untuk gambaran sedikit jelas.

Aduhai aku memang sentiasa berada dalam keletihan. Terlalu banyak benda yang perlu dibuat. Tapi in the end aku tetap cukup gembira. Aku berjaya membuat apa yang aku suka dan aku dapat menyelesaikan tugas di office dengan jayanya.
Salah satu hadiah atas keletihan aku ini ialan buffered earnings tarikh 11 May 2010aku kelonjakkan walaupun tidak banyak but still ada 6 bersusun gitu.

Update wire work aku, alhamdulilah juga. Walau belum ada penjualan buat masa ini aku tetap setiap malam cuba menyiapkan handmade brooch yang sudah masuk 4 biji. Brooch ke 5 still in progress. Ada 2 order untuk brooch ini. So yang satu jenis ini, aku cuba buat variety of color dan satu lagi masih in the making..susah sikit.
Masa dikg aku sempat menyelesaikan 5 key chain untuk handphone. Balance bracelet yang aku telah buat akan dijual oleh anak buah aku yang kini dalam tingkatan 5. Dia yang berminat untuk bantu aku menjual barangan handmade ini. Untuk dia aku bagi free satu bracelet dan 2 handphone key chain. Emak pula aku bagi juga satu bracelet. So dunno apa update sesi jualan langsung by anak buah aku itu. Semoga jualan terhasil....amin.

Setakat hari ini sudah siap color coklat, purple and red.

4 comments:

velasrizal said...

alhamdulillah rezeki tu..

Buffered Earnings Silih Berganti !

julie^beth said...

dah expert ni

e.l.i.s.s.m.i.e said...

rajinnya meniaga :)

buffered earning belog aku suam2 kuku ajer..belog anak plak terlebih meriah..hehe

haslina said...

rizal...syukur pada ALLAH..

cik julie...hikhik..masih amatur gituk..

eliss...sikit2 blhlah..biar suam jgn sejuk terus...
glamer da comel nuha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails