Followers

Monday, May 10, 2010

Alhamdulilah Jumaat lepas Haifa selamat..........

Masa dalam perjalanan balik kekg. 
Baju kuning.

Sebelum bersunat..dirumah makcik tukang urut. 
Kuning lagi baju Haifa.

Alhamdulilah Jumaat lepas Haifa selamat bersunat. Aku cuma bawa Haifa ke rumah tukang urut dikg aku hatta setelah Haifa masuk umur 3 bulan. Petang itu cuma pergi kesana bersama emak. Haziq pula dari tengaharinya sudah mengikut abah aku melawat site. Pemberitahuan memang aku mula bercuti dari hari Khamis lepas until Ahadlah...kan. 3 hari dikg, malam minggu hubby ambil kami untuk balik ke KL.

Dunno barang apa dalam bekas merah itu.

Aku memang sah-sah penakut..kan..kan. Mula sahaja makcik itu keluarkan 2 barang diatas itu dan juga start pakai cermin mata besar dan tebal, aku terus keluar dari rumah. Tidak sempat pun aku melihat apa barang dalam bekas merah itu. Kejap sahaja aku dengar Haifa menangis dan terus aku masuk rumah semula. Alhamdulilah sudah selesai. Lepas itu Haifa terus dimandikan oleh makcik itu dibantu emak aku sekali. Bayaran cuma RM20 sahaja.

Sempat makcik itu bercerita yang dalam minggu ini dan minggu lepas masuk Haifa sudah 5 orang bersunat. Maksudnya lah kan..tahun awal 2010 ini memang musim baby girl sahaja. Kawan-kawan aku yang bersalin awal bulan April pun dapat baby girl...yang bersalin hujung April pun dapat baby girl. Dan ada yang baru bersalin awal May ini pun dapat baby girl.

5 comments:

Eliss said...

aku memang ngeri psl bersunat2 ni,so lepas dia keluar, aku suh pihak hospital sunatkan terus.x tgk pun, tau2 doc ckp dah sunat :)

mamaarifakeemaisy said...

Alhamdulillah selamat dah haifa ye..good girl! ^_^..kite pun takde pengalaman sbb anak baru sorang kan..tp sure kita pun seram gak..huhu..

Ms Haslina said...

eliss ~ samalah kita..aku pun siap kuar dr umah tu masa haifa hendak disunatkan...

mamalieyna ~ x pea...nenanti mesti ada baby girl pulak...kan...
sama lah kita..kan

aliaaroslan said...

alhamdulillah.. settle sudah

Ms Haslina said...

itulah..da 'besar' dah anak dara kecik nie..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails