Followers

Tuesday, May 25, 2010

Lori tidur atas jalan.

Gambar hiasan semata.

Alahai pagi-pagi lagi aku sudah layan jem. Memang dengar di radio pun masa itu duk cakap jem jem jem di Jalan Duta juga MRR2. Aku termasuk group jemming MRR2.
Pagi tadi aku keluar rumah awallah juga. Dalam jam 7.15 am gitu aku sudah bersemangat untuk pergi kerja. Kalau diikutkan dalam jam 7.45 am aku sudah sampai di office tercinta.
Tapi pagi tadi............aduh aduh..aku sampai office jam 8.45 am. Semua itu gara-gara lori trailer yang terbalikkan diri, di selekoh tajam sebelum turun susur keluar ke pekan Sg. Besi. Macam biasalah dari Pandan Indah kereta sudah melekat sana sini sehingga Bandar Tasik Selatan. 1 jam 30 minitlah aku paksa diri menikmati permandangan di MRR2. Sudahlah aku masih penat dan penat lagi. Tidur pula..tidak payah ceritalah kan..memang tidak cukupnya.
Sampai-sampai office terus pergi kelas until 11 am ini. Baru inilah juga hendak breakfast bagai.
Jom makan mee hoon goreng...bismillah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails