Followers

Tuesday, May 4, 2010

Aku mahu makeover brooch itu semula.


Sorry quality picture kureng sungguh. Ini antara kerja aku sekarang ini. Membaikpulih brooch yang telah tertanggal batuannya. Siap aku sudah pesan pada kakak aku supaya kumpulkan brooch yang sudah tidak digunakan lagi...aku mahu makeover brooch itu semula. Asalnya aku gamkan juga dengan UHU. Tapi tertanggal juga semula. Ermm..so tetiba aku terfikir idea ini. Brooch purple itu asalnya samalah design dengan brooch biru. Lama terbiar begitu sahaja. Maka aku ikatkan 2 biji Chinese crystal warna purple pada brooch itu. Comel kan.

Bila aku buat sedikit survey di officelah. Aku lihat ramai orang suka dan berminat untuk beli handmade brooch. Ermm..so malam tadi memang aku sudah mencuba untuk membuat satu brooch base dari rekaan satu laman web http://www.beadspage.com/. Nanti aku update picturenya. Ialahkan...buat malam tadi...siang ini sudah pakai. Alhamdulilah..ada yang berminat nampaknya. Namun aku belum letak harga lagi. Payahlah untuk tentukan harga ini. Kalau boleh aku tidak mahulah jual mahal-mahal pun.
Tapi sakit jari-jari aku sebab pintal benda kecik-kecik.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails