Followers

Friday, July 11, 2008

Haziq's in action..



Erm begitulah gaya nyer my Haziq ni klu dia dapat naik kat kerusi depan komputer. Jari2 dia yg kenit tu..kejap leh tekan2 keyboard tu..kejap2 lagi tu gerakkan mouse pulak. Ialah dia selalu tgk emak bapak dia ni wat camtu so dia pun nak buat gak. Pastu semua dia nak buat sendiri. Tgk lah tu kesukaan amat.



Majalan MANJA ni aku sempat beli kat s'pore hari tu. Harga nyer dalam SD4.90 kot. Walaupun convert ke duit malaysia kiranyer mahal la juga majalah tu. Tapi aku mmg ada lah sentiasa simpan duit SD ni. Klu x de duit pun aku minta jea kat sesaper cousins or auntie aku...boleh jea. So idaklah terasa mahal pun. Majalah nie majalah bahasa melayu. Aku mmg suka beli majalah nie sebab ada bagi free gift beg. Alah bukan beg mahal2 pung..tp seriously aku mmg guna beg tu utk sumbatkan notes or segala aper yg aku perlu bawa pi kelas untuk lecture. Kira senanglah..idaklah aku mana nak pegang notes..mana nak pegang bekas pen marker..and what ever lah.
Tgklah my Haziq tu..aku elok2 duk susun beg and majalah utk amek gambar. Dapat sekali 2 kali jea petik kamera..pastu da ditarik nyer menda2 tu semua. Sesungguh nyer anak aku ni dari dalam perot sampai lah la nie...AMATLAH ACTIVE!!!..

1 comment:

Anonymous said...

Attractive component to content. I just stumbled upon your
web site and in accession capital to assert that I get actually enjoyed account your
weblog posts. Any way I'll be subscribing on your feeds or even I achievement you get entry to consistently fast.

Also visit my site - online car insurance qoutes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails