Followers

Wednesday, July 30, 2008

Bila semua tidor awal...tp diaorang bgn semulalah..

Jam 8.55 pm. Semua orang da tidor. Memula En Hendra da tidor lepas maghrib lagi. Lepas tu Haziq pulak. Dua2 kepenatan sebab pergi playground petang nyer. Dan tak pasal2 aku keseorangan tengok tv. Tengok berita sorang2 sesambil tidorkan Haziq. Cian dia, penat betul. Sampai tertidor atas pangkuan aku sesambil aku tepuk dia tu. Pastu aku siapkan tempat tidor dia dan angkat dia dari atas sofa ke dalam bilik.

Jam 8.30 pm, aku tukar siaran tgk CSI drama. Lepas selesaikan letak Haziq kat bilik. Aku pi masak maggi. HEHHEHEahh..ialah kan awal aku makan nasi taddiii. Sure da lapar semula kan.
Memula aku bancuh instant paket tongkat ali. Aku amek En Hendra punya. Punya banyak aku letak air dalam cawan tu sebab aku x suka air manis sangat. Pastu fikir lagi...x akan lah minum air jea..pastu aku masaklah maggi CINTAN sebungkus + telor. eRM...x syok makan sorang2..sebab selalu nyer aku mesti makan 1 bowl tu berdua ngan En Hendra...tp dia tgh tidor..x akan lah pulak aku nak kejutkan dia. Dan aku makan gak sorang2..habis gak...
Jam 9.30 pm gitu..ada orang ketuk pintu umah. Ada orang cari En Hendra pasal hal semalam. Semalam tu until 12 lebih uncle chinese tu ada kat umah aku pasal problem kat notebook dia. And aku kena kejut MY PRINCE yg tgh tidor. Lepas habis En Hendra ngan uncle tu...aku ajak dia tgk PUSHING DAISY, aku suka sesungguh nye citer ni..best. But dia pi mandi dulu and lepas2 tu dalam jam 10.15 pm gitu..Haziq da bangun da.
Lepas tu tgk GHOST WHISPERING. Aku tak tahu pun DESPRATE HOUSEWIFE da habis...ermmm..aku suka tgk citer tu.
Jam da 11.30 pm..En Hendra suka2 hati dia paksa aku tgk citer DONT MESS WITH THE ZOHAN...wehhhh naper citer ni cam tu sekali..terkejut aku. Nanti citer kat lain post. Aku and En Hendra tidor jam 1.30 am. Haziq pulak tidor in between citer tu.

View from road at my office. Nampak highway PLUS. Pagar office aku ni berkongsi dengan highway PLUS. Kira dekat dengan exit Kajang juga exit Seri Kembangan. Dulu masa aku bujang..aku mmg balik KL pagi isnin direct pergi kerja dari Kuala Pilah. Kuar umah kat kg dalam kul 7 am gitu..dalam 8 ke 8.15 am gitu sampailah.

2 comments:

:: Wiween :: said...

akak! comelnye dak haziq tidoooooooo! :D aik..layan desperade housewives gak yek?? ween ada gak tgk dlu tp sampais eason 2 aje.pastu da x.agagaga tp ghost whisperer mmg besh. Jen Hewitt yg sgt cantik itu! ;)

Ms Haslina said...

dulu2 x suka citer DH tu..tp masa pregnant suka pulk tgk until la da habis skrg nie..
erm GW..tak biasa layan sgt citer tu..tp bila da tgk yg baru2 ni..ok lah gak..dari x de menda nak tgk kan..
:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails