Followers

Wednesday, July 16, 2008

mY office..



Office aku..erm tak banyak benda colorful kat sini. Semua nyer buku,kertas, fail, pen marker and itu juga ini. Benda yg sama. Tapi adalah satu dua tiga gitu colorful things such as statue giraffe tu. Beli kat stall KL BIRD PARK masa pesta buku baru2 nie. Yang bulat macam bola tu pulak free girf digital watch masa beli barang komputer kat LOW YATT PLAZA. Nampak macan kenit jea tu ialah turtle..kakak aku belikan kat pulau redang. Dan ada nampak sikitttt ialah chair gift masa Annual Dinner company pada 2001 di Hotel Istana -malam sinaran bintang.





Keadaan sekeliling meja aku. Dekat rak2 utk fail. Bukan takat kat rak da barang2 aku. Da masuk letak kat carpet dan juga every single place atas rak aku. Penuh ngan nota dan seangkatan dengan nyea.
  • Report students
  • teaching files
  • laboratory forms
  • teks book utk lectures
  • notes lectures
  • notes aku masa study dulu
  • exam paper students
  • fail dan nota pergi kursus and extra....


Dan pagi td hujan amat lebat kat sini. So sebab aku da boring duk dalam opis aku pi kuar amek gambar parking lot tempat selalu aku letak kereta. Tu kira nyer ok lagi tu...klu masa students datang utk pergi kelas. Sah2 parking tu pack..penuh ngan kereta. Students sekarang terutama kat sini...biasalah rata2 anak orang berada. So mesti nyer gi kelas drive kereta.
Juga pagi td aku sampai office punyalah lewat betul..perjalanan yg selalu amek 20 - 30 min da jadi 1 jam 10 min gitu. Pagi td kereta punyalah BANYAK sesangat sungguh. Sampai kat stand still keta2 kat MMR2 tu.
Punyalah banyak...terus terlintas kat kepala aku. Betul ke rakyat bebenar terbeban dgn kenaikan harga minyak nie?? Or aku teringat semula..masa aku study dulu...lecturer aku bg tahu klu nak wat bancian pasal bilangan kenderaan startlah mengira pada hari rabu setiap minggu kerana pada hari tu kenderaan betul2 memenuhi jalan raya. Klu hari isnin, selasa or jumaat orang ramai mungkin bercuti. Ntah lah...

2 comments:

Ceera said...

lect takder tempat park khas ke?

Ms Haslina said...

tu lah pasal di IPTS ni.ni duk building temporary jea. sebab tu parking kereta berkongsi.insyallah bulan depan pindah building baru...ada da parking utk lect..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails