Followers

Friday, July 25, 2008

prom night and wedding gifts

Malam td rasanya seawal 9 pm lebih kami sekeluarga da menonton dvd. Citer PROM NIGHT. eRM citer bosan. Skrip pun bagi aku lemah jea...skrip yg biasa2 di gunakan. Tapi aku tgk je lah sampai tamat citer bosan tu. Masa da habis tu jam da dekat 11 pm gitu. So sebab da boring bebenar..x de aper2 nak buat. En Hendra mengarahkan semua orang masuk bilik dan tidor. Aku cuba tidokan Haziq until 11.30 pm. Tapi tak berjaya. Ialah Haziq bukan nak tidor pun. Mata dia masih bulat lagi wlu pun gelap dalam bilik tu. Setiap kali aku cuba bangun dari katil tu mesti dia da terjaga semula dan terus duduk. Pastu da bosan...aku kuar dari bilik bancuhkan susu sikit dan En Hendra take over tidorkan dia. Erm bukan nak pun sikenit tu,kurang2 dia pi dapur tgk aku bancuh susu. Aku dukung dan bawa semula dia ke bilik. Tepuk pelan2..lelama barulah dia tidor. Masa tu da 12.10 gitu. Aku mmg tak boleh tido..so aku pi ngadap komputer. Tapi semua nyer boring jea. Dalam dekat2 jam 1 am aku bukan tv dan nonton citer Broken Trail until 1.30 am. Sementara tu En Hendra da terbangun da. Dia duk leka defrost kan peti ais. Lepas tu dia join sekali aku nonton. Rasanyer dekat jam 2 am baru aku tidor.

Picture kat bawah tu ialah wedding gift emak dan abah aku. Masih cantik lagi seramik kaca tu. Abah and emak bernikah pada tahun 1964 di S'pore. Dan masa tu abah bekerja sebagai technician electrical and mechineries utk Australian Fun Fair. Hadiah tu adalah pemberian boss abah masa tu, nama nyer Mr Andrew. Kiranyer hadiah tu datang nyer dari Australia. Since da ada cucu2 yg tengah lasak sekarang ni. Abah pi anta kedai hadiah tu untuk di framekan bercermin sekali dan boleh di gantung. Lamakan hadiah tu...da berumur 44 tahun. Tapi masih cantik lagi.

Heee heheh dan kat bawah tu hadiah masa aku kawin. Idak dari Australia pun...import dr Kelantan aku rasa lah. Naper aku nak tunjuk hadiah tu. Kerana punyalah sibuk antara aku dan kawan aku ni dan payah nak berjumpa. Last2 aku dapat hadiah sempena aku berkawin adalah pada awal Jan 2008. Padahal aku naik pelamin adalah pada penghujung 2006. Lamaaaaaaaaaaaa kan. Tapi baik kawan aku ni...disimpan nyer jugak hadiah aku tu. Thank you so much Sally. Dia tak dapat hadir masa majlis aku dulu tu sebab kebetulan ayah dia yg bekerja di Sarawak balik bercuti disemenanjung. Semesti nyer dia kena dulukan ayah dia masa tu dari datang majlis aku. Dia mmg call aku cakap minta maaf sebab tak dapat dtg. Ialah klu aku jadi dia pun aku akan buat begitu.
Memang kebetulan masa majlis aku tu beberapa kawan baik aku masa study dulu tak dapat datang. Tapi semua ada alasan sendiri yg aku sendiri maafkan. Kepada yg datang masa tu Kak Hezlina sekeluarga, Hanani sekeluarga dan Asnorliza with hubby, aku amat menghargai kalian.

2 comments:

Ina Hashim said...

sama2 lin...masih igt lg sesat jln nk g kduri kawen lin...smp ke pekan pilah kami sekeluarga

Ms Haslina said...

:))

hehehehe...plan dalam kad kawin tu ada silap sikit. orang tu lah..kita minta cetak lain...lain pulak dibuatnyer..hehehe

anyway..amat menghargai atas kehadiran akak, hubby, adam and haikal..syafikah tak dtg kan masa tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails