Followers

Thursday, June 24, 2010

Aku DEMAM 'bola'?

Bangunan pun demam bola..ermm

The country - South Africa

The mascot

Aku demam. Semenjak malam hari itu. Semalam pagi itu memang tidak larat sungguh. Minta cik abang hantarkan ke klinik. Dapat MC sehari je lah. Tapi hari ini masih belum larat. So aku cuti kan diri lagi. Alhamdulilah di office masih tidak banyak kerja. Maka dapatlah aku bercuti berehat dengan senang hati dan tenteram.
Demam aku tidak high mana sangat. Tapi badan rasa macam lemah gitu. Tekak pun perit dan ada batuk sikit. Aku memang gitu tidak tahan sakit.......
Aku berdoa semoga anak-anak tidak berjangkit dari aku ini...amin

The medicine

5 comments:

mamalieyna said...

demam di musim bola ye..bleh la layan tgk bola puas2..hehe..

get well soon ya! ^_^

mahira oya said...

musim demam la skang..
musim bola gaks...

haslina said...

mama - idak lah juga..mana yg tayangan lepas jam 12 tu tak tgk pun...hehehe

mahira - dua2 sekali...demam..

ciEk NiENa said...

semoga cepat sembuh yea kak :)

haslina said...

amin...mmg itu harapannya...tima kasih dik comelll...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails