Followers

Thursday, June 10, 2010

Mee hoon sup & Susu tepung

Mee hoo sup ayam

Ermm..aku tidak rasa pun apa yang ada ini

Kan ada beritahu hari itu, yang aku dan hubby sekali tengah suka-suka makan sup. So petang semalam sempat kami ke kedai berdekatan rumah untuk makan mee sup. Seperti biasa aku tidak kehabisan kalau makan makanan portion yang besar-besar ini.

Sila tengok pictures dibawah. Susu tepung yang separuh basah. Kerja murni Haziqlah ini. Bila semua sibuk dengan Haifa, dia sibuk kedapur panjat kerusi, buka tutup susu dia dan curahkan air dalam tin itu.
Bila tanya, katanya -
"Haziq buat susu lah"
In the end susu yang memang basah teruk, terus tukar bekas dan simpan dalam peti ais.
Bijak sungguh Muhammad Haziq.

6 comments:

El-Zaffril said...

Hahahhaa... akak... kenapa komen bukan pop up windows....

Anyway... nakal gak haziq ni erk... tp nakal budak2.... biasalah tu

haslina said...

ooo...bkn ek..pi check semulalah..

mmg pun..since dapat title abang..terus semua menda dia nak buat....

~ain said...

lapar bihun sup.. (bangun pi masak).. hahaha

haslina said...

hehehe...selamat makan....

mamalieyna said...

alahai anakkk...sabar jerlah..nak marah kecik lg ye..huhu..

haslina said...

gitulah mama...marah pun bkn dia boleh faham pun..

dia tahu kita marah...tp dia tak tahu kenapa kita marah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails