Followers

Sunday, June 20, 2010

The Back-up Plan de movie


Hari itu sempat layan movie ini. Dirumah sahajalah kan. Harap maklum, kalau kami yang ada anak-anak masih kecil ini, tidak digalakkan ke panggung untuk menonton. Bukan apa, sungguh tidak sampai hati untuk meninggalkan sicomel berdua itu.

Bagi aku cerita ini, level komedi cerita ini ringan sahaja. Tapi memang kelakarlah. Ada part yang memang aku ketawa kuat gitu...lawak.

Asalnya J.Lo cuba untuk mengandung menggunakan kaedah masukkan benih ke tut. Dia ingin pregnant tanpa bantuan lelaki. Dia mahu jadi single mother. Secara tidak sengaja dia berjumpa dengan Alex yang akhirnya mereka jatuh cinta. Movie terus berjalan dengan mengisahkan bagaimana pasangan yang baru jatuh cinta tetapi Alex pula terpaksa menjadi bakal bapa dan bakal suami bidan terjun begitu cepat sekali. Dia terpaksa melayan kerenah J.Lo yang mabuk pregnant dan kerenah luar jangkaan perempuan prenant.

Ishhh..memang terimbau kembali sungguh kenangan masa aku pregnant tahun lepas. Sana sini dengan muntahnya. Kalu diikutkan time tidur memang adalah masa yang sukar kerana terpaksa mencari posisi tidur yang selesa dengan keadaan perut yang boyot.
Baru aku tahu ada bantal khas untuk orang pregnant bila aku tengok movie ini yang di pakai oleh J.Lo.....wah wah wah cam best je bantal itu.
Bila agaknya bila rasa guna bantal ni?hikhikhik

5 comments:

Unknown said...

salam..nasib baiklah leh download..skrg ni dah senang dah..lepak atas katil pun leh tenguk movie...
klu ada buffered tu kenalah pastikan trafik ek.

ciek niena said...

senang la ibu mengandung skung ni.. banyak kemudahan disediakan.. huhu..

Ms Haslina said...

a'ah kak..da senang da..sebab ada anak kecik kak..kena tgk movie dirumah je lah...
mmg kena jg traffik..uhh

ciek niena - betul tu dik..alhamdulilah...

Ina Hashim said...

jom preggie lagik lin :)

Ms Haslina said...

insyallah..saya mesti preggie lagi kak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails