Followers

Monday, April 5, 2010

Hardwoking

Latest update about my day life routine. Sekarang ini, hari kerja aku ialah meng update blog secara konsisten, Entah kenapa..keghairahan menulis tengah HOT sekali. Aku sentiasa cuba pasti kan sentiasa ada schedule post dalam simpanan aku. Aku sungguh suka sekali. Hatta students tengah bercuti, maka banyak juga lah masa terluang luang di office yang aku suka-suka isi dengan kesukaan aku hendak buat. I'm so hardworking toward and so passion with my lovely blog.
Hubby pun sudah faham sekiranya kenapa apa aku mengadap komputer walhal waktu tidur sudah dilepasi pada malam hari. Semenjak menjak menjadi ibu pada 2 orang anak juga masih pada 1 orang suami yang teramat ku cintai aku menjadi seorang yang tidur kurang tapi bangun banyak. Contohnya malam tadi until 3 am baru boleh tidur. Punca sebabnya pemaisuri kecik Haifa Cassandra tidak mahu tidur. Asyik mahu didukung sahaja. Berganti-ganti kami berdua. Akhirnya last sekali pada hubby yang Haifa tertidur. Mungkin Haifa tidur until jam 6.15 am yang aku bangun. Entah aku terus tidak sedar lepas terlelap itu.

Alhamdulilah semalam petang aku berjaya menghadiri kelas  ______, yang memang telah aku jatuh cinta sejak 2 tahun yang lalu. Kelas itu selama 2 jam sahaja. Asyik-asyik tertangguh sahaja dengan banyak perkara mendatang. Namum cinta itu aku tetap simpan. Terima kasih pada hubby yang benarkan aku pergi juga akhirnya. Syok sangat sangat. Lepas habis kelas layan beli barang-barang di situ juga. Tup tup..aku sampai rumah sudah jam 6.30 pm...peh. Insyallah cinta ini aku pastikan ia kekal mekar dalam jiwa aku...amin.
Kerana itu juga aku sibuk melayari internet blog walking untuk mencari-cari apa yang aku berkenan di hati. Lagipun sebagai 'pelajar baru' dalam bidang itu semestinya mesti banyak belajar dan terus belajar. Practice make perfect cakap cikgu JENNY semalam. But to always practice semestinya kena hardworking juga.

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails